Coș

REGULAMENT OFICIAL
AL PROGRAMULUI DE FIDELITATE KITCHENSHOP
(“Regulamentul Oficial”)

ARTICOLUL 1. ORGANIZATORUL ŞI INFORMAREA PUBLICULUI
Acest program de fidelitate este organizat şi desfăşurat de KITCHENSHOP SRL, cu sediul social în București, str. Burdujeni nr.3, bloc A13, scara 3, parter, ap.26, Sector 3, înmatriculată la Registrul Comerţului sub nr. J40/7883/2001, cod unic de inregistrare RO14180084, cont RO63BACX0000004516781000, deschis la Unicredit Țiriac Bank, denumită în continuare “Organizatorul”.
Participanţii la acest program sunt obligaţi să respecte termenii şi condiţiile Regulamentului Oficial, potrivit celor menţionate mai jos (denumit în continuare „Regulament Oficial”).
Regulamentul Oficial stă la dispoziţia oricărui participant la program, pentru consultare, în oricare dintre magazinele KitchenShop şi online, pe site-urile www.kitchenshop.ro si www.forfecute.ro. Organizatorul işi rezervă dreptul de a modifica oricând prezentul Regulament Oficial, urmând ca astfel de modificări să intre în vigoare numai după anunţul prealabil de prezentare a acestor modificări în mod public, prin aceleaşi căi de comunicare precizate mai sus.

ARTICOLUL 2. ZONA DE DESFĂŞURARE A PROGRAMULUI
Programul de fidelitate este organizat şi se desfăşoară pe intreg teritoriul României, în toate magazinele KitchenShop (inclusiv magazinul online). Programul de fidelitate se poate organiza şi desfăşura şi la partenerii Kitchen Shop în situaţia în care va fi cazul.

ARTICOLUL 3. DURATA PROGRAMULUI
Programul de fidelitate a fost lansat la data de 01 noiembrie 2015 şi are durată nedeterminată. Organizatorul are dreptul să hotărască în orice moment încetarea sau modificarea programului. Înştiinţarea referitoare la încetarea programului va fi afişată de KitchenShop cu cel puţin 15 zile calendaristice înainte de data încetării programului sau modificării acestuia, în toate magazinele KitchenShop, într-un loc vizibil, şi pe site-urile www.pentrugatit.ro si www.forfecute.ro. Programul se va desfăşura în conformitate cu prevederile prezentului Regulament Oficial.

ARTICOLUL 4. CONDIŢII DE PARTICIPARE
Poate fi membru al programului de fidelitate KitchenShop orice persoana fizică care a implinit 18 ani (denumită în continuare “Participantul”) şi are domiciliul în România. Persoanele sub 18 ani pot participa doar cu acordul scris al unui membru al familiei. Persoana fizică care prezintă cardul de fidelitate (“Membru”) la achiziţia produselor are dreptul sa aleagă emiterea de facturi pe o persoană juridică, persoana fizică autorizată, fundaţie, asociaţie sau o altă formă de organizare colectivă, punctele acumulate fiind transferate în contul persoanei fizice care a prezentat cardul.

ARTICOLUL 5. CONDIŢII DE OBŢINERE A CARDULUI DE FIDELITATE
Cardul de Fidelitate (de Membru) KitchenShop se emite gratuit oricărei persoane fizice care este înregistrată în baza de date a Kitchen Shop sau care achiziţionează produse sau servicii din orice magazin KitchenShop din România sau online, pe www.pentrugatit.ro si www.forfecute.ro, în condiţiile în care acceptă şi respectă condiţiile prezentului Regulament. Cardul este atribuit unui singur client din baza de date şi este netransmisibil, reprezentanţii organizatorului având dreptul de a verifica autenticitatea şi valabilitatea acestuia. Fiecare card va fi inscripţionat cu un cod de bare unic.

Cardul de Fidelitate (de Membru) se poate obţine numai prin completarea formularului de înscriere. Formularul de înscriere este accesibil în oricare dintre magazinele KitchenShop sau online, pe site-ul www.pentrugatit.ro, în momentul plasării unei comenzi.

Participantul este obligat să ofere informaţii reale şi complete pentru toate câmpurile marcate ca fiind obligatorii în formularul de înscriere. Aceste câmpuri sunt: nume, prenume, Cod Numeric Personal (nu este obligatoriu), dată naştere, adresa poştală completă (localitate, stradă, numar, judet/sector), telefon, e-mail. După completare, formularul de înscriere în program se înregistrează în baza de date a companiei KitchenShop. Elementul principal de identificare a clienţilor în baza de date va fi adresa de e-mail oferită la înscrierea în acest program de fidelizare.

Completarea formularului de înscriere presupune acceptul prelucrării datelor cu caracter personal ale Participantului, inclusiv în scopuri de marketing. Prelucrarea datelor cu caracter personal se va realiza numai în concordanţă cu prevederile legislaţiei în vigoare. Participanţii au dreptul de a reveni oricând asupra acceptului oferit pentru prelucarea datelor cu caracter personal, putând solicita inclusiv ştergerea acestora, înţelegând şi acceptând faptul că pierd calitatea de Membru conferită de prezentul Program. 

Formularul, completat online sau în magazin, incomplet sau conţinând date eronate nu va fi validat, ceea ce atrage după sine imposibilitatea primirii unui card virtual sau fizic. Completarea corectă a formularului activează starea de card cu date în sistem, cu acces la folosirea punctelor acumulate şi la discount-ul direct.

După completarea şi validarea formularului în magazin, clienţii vor primi pe loc cardul de fidelitate (de Membru) KitchenShop, conform celor mai sus menţionate. Cardul va fi din PVC (material plastic), va conţine sigla KitchenShop şi nu va avea inscripționat numele clientului. Cardul va fi activat pe loc şi poate fi folosit pentru plata cumpărăturilor sau pentru acumularea de puncte.

Clienţii care completează formularul online pe site-ul www.pentrugatit.ro vor primi o notificare care conţine un card virtual activ, ce poate fi folosit imediat pentru achiziţii. Cardurile virtuale pot fi transformate în carduri fizice, la solicitarea clientului, în oricare dintre magazinele KitchenShop.

Cardurile fizice pot fi utilizate şi online. Punctele acumulate prin achiziţii online pot fi folosite şi în magazine şi invers. Obţinerea cardului de fidelitate (de Membru) este condiţionată de achiziţionarea unuia sau a mai multor produse din magazinele KitchenShop. KitchenShop îşi rezervă dreptul de a modifica în orice moment modul de oferire al cardului.

ARTICOLUL 6. BENEFICIILE CARDULUI DE FIDELITATE
Cardul de fidelitate KitchenShop oferă posesorului urmatoarele beneficii:
1. discount de 3% din valoarea ultimei achiziţii şi transformarea lui în puncte de loialitate; 1 punct = 0,01 lei (1 ban); 100 puncte = 1 leu; 1000 puncte =10 lei. Posesorul are posibilitatea de a alege, la fiecare cumpărătură în parte, tipul de acţiune dorit:
- fie acumulare de puncte,
- fie plata cumpărăturilor, prin folosirea integrală a punctelor acumulate;
2. puncte bonus suplimentare, în funcţie de valoarea cumpărăturilor;
3. promoţii dedicate exclusiv membrilor clubului KitchenShop;
4. achiziţionarea, cu o reducere substanţială faţă de preţul de listă, a produsului lunii respective;
5. participarea la tombole cu numeroase premii atractive.

Accesul la folosirea punctelor acumulate şi la discount direct sunt posibile doar pentru Participanţii care deţin un card cu toate datele obligatorii completate corect în sistem, adică au completat integral formularul de înscriere, conform specificaţiilor din prezentul Regulament Oficial.

Cardul se poate folosi atât în magazinele KitchenShop cât şi pe site-ul www.pentrugatit.ro.
Pentru ca utilizatorul să folosească cardul primit în magazin şi pe site-ul www.pentrugatit.ro, trebuie să folosească, ca nume de utilizator, adresa de email furnizată în magazin (completată la momentul emiterii cardului).

Punctele acumulate nu pot fi transferate altui utilizator sau schimbate în bani.
Punctele se acordă numai persoanelor fizice şi au valabilitate 11 luni de la data acumulării lor. Punctele neutilizate, obţinute cu mai mult de 11 luni în urmă, se vor anula automat de pe orice card de fidelitate KitchenShop.

Posesorii cardurilor de fidelitate care fac achiziţii online vor beneficia în continuare de transport gratuit al comenzii, dacă valoarea acesteia este egală sau mai mare decât limita stabilită în oferta KitchenShop.

ARTICOLUL 7. FOLOSIREA CARDULUI DE FIDELITATE
Utilizarea cardului de fidelitate (de Membru) KitchenShop se poate face numai de către titularul acestuia. În caz contrar, titularul cardului işi asumă întreaga responsabilitate privind orice problemă care poate să apară în legatură cu beneficiile cardului de fidelitate.

Pentru a acumula puncte sau pentru a beneficia de discounturi, Participantul va trebui să anunţe că este posesor de card de fidelitate KitchenShop şi să prezinte cardul angajatului de la casă înainte de introducerea produselor în casa de marcat fiscală. Contul mebrului va fi incărcat cu punctele aferente cumpărăturii în curs. Pe bonul de casă va fi tipărit numarul de puncte acumulate la cumpărătura respectivă şi/sau reducerea aplicată la valoarea totală a bonului, în cazul discount-urilor şi soldul de puncte la finalul ultimei zile incheiate. Sistemul este centralizat şi cuprinde toate magazinele KitchenShop din ţară inclusiv magazinul online aflat pe www.pentrugatit.ro. Astfel, punctele câştigate sunt acumulate în acelaşi cont al Participantului, cont ce poate fi folosit pentru cumpărarea de produse din orice magazin KitchenShop. De asemenea, accesul la discounturi sau promoţii este posibil în oricare dintre magazinele KitchenShop, cu excepţia cazurilor speciale în care promoţiile se desfăşoară doar în anumite locaţii.

In condiţiile în care Participantul are puncte acumulate şi doreşte sa le consume, la o anumita achiziţie, pentru suma ramasă se vor acorda în continuare puncte.

Posesorul de card care, înainte de efectuarea cumpărăturii nu predă cardul pentru scanare, NU va acumula puncte, NU va beneficia de discount direct şi NU va beneficia de promoţiile destinate posesorilor de card de fidelitate KitchenShop.

Posesorul de card care NU poate prezenta cardul de fidelitate în momentul achiziţiei trebuie să se identifice cu buletinul de identitate. În acest caz, el îşi poate consuma punctele acumulate, pentru a-şi plăti achiziţia. Acumularea de puncte suplimentare în contul clientului se face indiferent dacă se identifică sau nu folosind un act de identitate valabil.

KitchenShop poate dezactiva sau suspenda definitiv un card de fidelitate propriu, în caz de fraudă, tentativă de fraudă sau în cazul unei folosiri inadecvate a programului de fidelitate.

ARTICOLUL 8. RETURNAREA PRODUSELOR CUMPĂRATE
În cazul în care doriţi să returnaţi produse pe care le-aţi achitat integral sau parţial cu puncte de loialitate, veţi primi înapoi, în mod automat, punctele consumate pentru acele produse şi, dacă este cazul, diferenţa în bani.

ARTICOLUL 9. PIERDEREA, FURTUL SAU DISTRUGEREA CARDULUI DE FIDELITATE
În cazul în care cardul de fidelitate este pierdut, furat sau distrus, vă rugăm să comunicaţi acest lucru în maxim 24 de ore la telefon 0314 088 888 (de luni pana vineri, intre orele 09.00 – 18.00), la adresa de e-mail office@pentrugatit.ro sau în cel mai apropiat magazin KitchenShop (de luni pana duminică, între orele 10.00 – 22.00) şi să solicitaţi eliberarea unui nou card. În caz contrar, Participantul îşi asumă orice utilizare ilegală a cardului pierdut, inclusiv folosirea punctelor acumulate până în acel moment.
Pentru eliberarea unui nou card, trebuie să completaţi din nou formularul aferent. În maxim 72 ore de la înregistrarea solicitării, veţi primi un e-mail automat de rezolvare a situaţiei. În perioada de înlocuire a cardului nu este posibilă acordarea beneficiilor asociate cardului (acumulare sau folosire de puncte).

ARTICOLUL 10. DURATA PROGRAMULUI DE FIDELITATE
Programul de fidelitate are durată nedeterminată. KitchenShop poate hotărî în orice moment încetarea programului de fidelitate. Înştiinţarea referitoare la încetarea programului va fi realizată cu cel putin 15 zile calendaristice înainte de data încetării programului în toate magazinele KitchenShop şi la eventualii parteneri din program.

ARTICOLUL 11. VALABILITATEA CARDULUI DE FIDELITATE
KitchenShop işi rezervă dreptul de a anula cardurile de fidelitate care nu au fost deloc utilizate timp de 11 luni consecutiv.

ARTICOLUL 12. PROTECŢIA DATELOR PERSONALE
Prin semnarea formularului de înscriere Participanţii sunt de acord cu prevederile prezentului Regulament Oficial. Prin semnarea formularului de înscriere, participantul işi exprimă consimţământul expres pentru înscrierea datelor cu caracter personal în baza de date a companiei KitchenShop SRL, precum şi pentru prelucrarea acestor date în scopul acordării de beneficii conform politicii KitchenShop, în scopuri statistice, pentru acţiuni de marketing direct, inclusiv pentru a primi materiale informative de la KitchenShop.

Organizatorul se obligă să respecte prevederile Regulamentului UE 679/2016 privind protecţia datelor cu caracter personal pe durata Programului şi ulterior. Astfel, Organizatorul se angajează să păstreze confidenţialitatea datelor personale ale participanţilor la Program şi să le utilizeze conform prezentului Regulament Oficial şi legislaţiei în vigoare. KitchenShop poate transmite aceste date terţilor în condiţii de strictă confidenţialitate, în scopul prevăzut în prezentul Regulament.

Organizatorul prelucrează datele cu caracter personal ale Participanţilor la Program, în conformitate cu dispoziţiile legale pentru protecţia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal şi libera circulatie a acestor date. Furnizarea datelor solicitate este obligatorie pentru participarea la Program. Participanţii au, conform legilor în vigoare, urmatoarele drepturi:

  • dreptul la informare
  • dreptul de acces la date
  • dreptul de rectificare, de intervenţie asupra datelor
  • dreptul de ştergere
  • dreptul de restricţionare
  • dreptul de portabilitate
  • dreptul la opoziţie la prelucrarea datelor 
  • dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale
  • dreptul de a se adresa justiției.

Organizatorul se obligă sa prelucreze datele cu caracter personal în conformitate cu cerinţele şi dorinţele Participantului, respectând oricare dintre drepturile legale menţionate mai sus.

La cererea scrisă a Participantilor, transmisă datată şi semnată, fie prin poştă la adresa sediului central al firmei (București, sect. 2, Bd. Lacul Tei nr. 1-3, clădirea ISPE, etaj 5), fie prin poştă electronică pe adresa dpo@kitchenshop.ro, Organizatorului, se obligă cel puțin: (a) să confirme, în mod gratuit solicitantului, dacă prelucrează sau nu date cu caracter personal ale acestuia; (b) să rectifice, actualizeze, şteargă etc. date a căror prelucrare nu este conformă cu dispoziţiile legii, şi/sau (c) să înceteze prelucrarea datelor cu caracter personal ale solicitantului. În cererea formulată, Participantul poate arăta dacă doreşte ca informaţiile să îi fie comunicate la o anumită adresă, care poate fi şi postă electronica, sau printr-un serviciu de corespondenţă care sa asigure ca predarea i se va face numai personal.

Participantul işi poate oricând modifica opţiunile anterior exprimate prin transmiterea noilor sale opțiuni într-o cerere scrisă, fie prin poştă la adresa sediului central al firmei (București, sect. 2, Bd. Lacul Tei nr. 1-3, clădirea ISPE, etaj 5), fie prin poştă electronică pe adresa dpo@kitchenshop.ro.

Va rugăm să citiţi şi Politica de confidenţialitate a societăţii.

ARTICOLUL 13. MODIFICAREA PREZENTULUI REGULAMENT
KitchenShop işi rezervă dreptul de a modifica oricând prezentul Regulament şi se angajează să faca publice aceste modificări înaintea operării, prin anunţuri în magazinele proprii, prin intermediul site-ului www.pentrugatit.ro şi al oricăror alte canale de comunicare pe care le consideră oportune.

Eventualele litigii apărute între Organizator şi Participanţii la prezentul Program de Fidelitate se vor rezolva pe cale amiabilă, iar în cazul în care aceasta nu va fi posibilă, litigiile vor fi soluţionate de instanţele judecătoreşti competente de la sediul Organizatorului/Societăţii KITCHENSHOP SRL.